ایمپلنت و کاشت دندان کلینیک دندانپزشکی مهر

ایمپلنت یا کاشت دندان بهترین راه جایگزینی دندان های از دست رفته است که حس داشتن دندان کاملا طبیعی و کارا را به شما میدهد. اگر یکی از دندانهای خود را از دست داده اید و یا به دلایلی باید دندان طبیعی خود را بکشید بهترین روش برای کاشت دندان انجام ایمپلنت دندان است.

علی رغم پیشرفت بهداشت دهان و دندان ، هر ساله افراد زیادی دندان خود را از دست می دهند. اغلب بخاطر پوسیدگی دندان، بیماریهای لثوی، یا ضربه. در سالیان گذشته تنها درمان ممکن بریج و قالب دندانی بوده اما امروزه انجام عمل جراحی ایمپلنت دندانی نیز ممکن شده است. با ایمپلنت دندان شما کاملا حس داشتن یک دندان طبیعی را خواهید داشت. با اعتماد به نفس کامل غذا می خورید، می خندید با دیگران صحبت می کنید.

جراحی کاشت دندان با بی حسی و بدون هیچگونه درد انجام می‌شود.
جراحی کاشت هر پایه ده دقیقه زمان میبرد و به طور متوسط ۳ ماه بعد از جراحی روکش آماده و تحویل می‌شود.
در مهردنتال جراحی ایمپلنت شما توسط متخصص جراحی فک و صورت انجام می‌شود.
متخصص پروتز قالب گیری روکش شما را انجام می دهد.
در مهردنتال، از باکیفیت ترین قطعات و مواد برای ایمپلنت شما استفاده میکنیم و با معتبرترین لابراتوارهای داخلی و خارجی کار میکنیم.
در صورت مراقبت صحیح، کاشت دندان می‌تواند مادام العمر برای شما کار کند.

نمونه کارهای کلینیک دندانپزشکی مهر

ایمپلنت پین هایی هستند که به نام فیکسچر نیز شناخته میشود. این پین ها از تیتانیوم خالص سازگار با بافتهای بدن ساخته شده است. پین یا پایه های ایمپلنت درون استخوان فک به طریق جراحی کاشته میشود. در واقع پایه های ایمپلنت شبیه به ریشه های دندان عمل میکند.

ایمپلنت استوانه ی ازجنس تیتانیوم است که دراستخوان ناحیه بدون دندان کاشته شده و سپس برروی ان روکش قرارمیگیرد

برای افراد بالای ۱۸ سال تا اسکلت صورت شکل کامل خود را بگیرد، ایمپلنت برای تمامی سنین در صورتی که از سلامتی کامل جسمانی برخوردار باشد انجام می‌شود

ایمپلنت یا کاشت دندان برای افرادی که از سلامتی کامل جسمانی برخوردار می باشند ، هیچ گونه عوارضی ندارد.

اگر جراح تبحر کافی داشته باشد و شرایط بیمار مناسب باشد و به توصیه های جراح عمل شود و بهداشت مناسب بعد از جراحی اعمال شود، نه تنها در ایمپلنت و کاشت دندان، آسیبی به استخوان نمی‌رسد بلکه باعث حفظ استخوان نیز می‌شود به خاطر همین توصیه می شود بعد از ۴ ماه از کشیدن دندان، بیماران حتما برای کاشت ایمپلنت مراجعه کرده تا استخوان نازک و ناکافی نشود.

عمل جراحی با بیحسی کامل انجام می شود و هیچگونه دردی ندارد و پس از کاشت ایمپلنت نیز در صورت رعایت بهداشت و توصیه های دندانپزشک و بسته به آستانه درد بیمار در اکثر موارد باعث درد و ناراحتی نمی شود.

برای مشاوره و ویزیت حضوری رایگان با شماره های ما تماس بگیرید.

ما در کلینیک دندانپزشکی مهر نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم تا بتوانیم خدمات درمانی را با رعایت بالاترین استانداردها در محیطی گرم و دوستانه به مراجعه کنندگان عزیز ارائه دهیم.


تجربه مراجعه کنندگان

ایمپلنت چهار دندان جلو با دو پایه

ایمپلنت چهار دندان جلو با دو پایه

ایمپلنت دندان های جلو ایمپلنت دندان جلو یک روش درمانی دندانپزشکی... ادامه مطلب

نحوه انجام فول موث ایمپلنت ( کاشت همه دندان ها)

در شرایطی که فرد تمام دندان های خود را از... ادامه مطلب

هرآنچه در مورد ایمپلنت دندان باید بدانید!

با بهره گیری از مطرح ترین برند های آمریکایی... ادامه مطلب