بلیچینگ کلینیک دندانپزشکی مهر

میلیون ها نفر در معرض تغییر رنگ دندان هستند که در درجه های مختلف ایجاد می شود. حتی کسانی که مرتب مسواک زده، از نخ دندان استفاده کرده و به دندانپزشک مراجعه می کنند، باز هم ممکن است بر اثر مواد غذایی خاص، عوامل محیطی و گذشت زمان، دچار جرم و زردی دندان شوند. خوشبختانه، سفید کردن دندان ها به روش های حرفه ای، یک روش فوق العاده برای پاک کردن یا نابود کردن لکه ها روی دندان بوده و به ایجاد لبخند طبیعی، زیبا و سفید به شما کمک می کند. بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان، یکی از این روش ها است.

سفید کردن دندان‌ها یا بیلیچینگ، درمانی است که در آن بد‌رنگی‌ها و رنگدانه‌هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندان‌ها شده است برطرف می‌کند.گزینه های زیادی برای سفید کردن دندان وجود دارد. اگرچه محصولات زیادی برای این کار در دسترس است ، اما درمان حرفه ای و کمک گرفتن از دندانپزشک مناسب تر بوده و نتایج قابل اعتمادتری را ارائه می دهد.

بلیچینگ بدون درد و به دو صورت بلیچینگ در مطب و بلیچینگ در منزل انجام می‌شود.
ماندگاری بلیچینگ حدود ۱ سال است.
با انجام بلیچینگ، رنگ دندان ها حدود ۱ تا ۳ درجه سفیدتر می‌شود و این تغییر رنگ بستگی به رنگ پایه ای دندان های هر فرد دارد ‌و متغیر است.
در بلیچینگ فرم دندان تغییری نمیکند و تاثیر بلیچینگ فقط روی رنگ دندان است.
مواد بلیچینگ که در مهردنتال برای شما استفاده میکنیم، از بهترین و مرغوب ترین برند های روز دنیا است.
اگر دندان های خوش فرمی دارید و فقط دوست دارید دندان های شما سفید تر شود ، بلیچینگ گزینه مناسبی است.

نمونه کارهای کلینیک دندانپزشکی مهر

بلیچینگ به دو روش انجام می‌شود.

بلیچینگ خانگی:
در بیلیچینگ خانگی سطوح بالا و پایین دندان توسط دندانپزشک قالب‌گیری شده سپس قالب جهت ساخت به لابراتوار فرستاده می‌شود. متعلقاتی هم از‌جمله سرنگ‌های مخصوص ضمیمه مراحل درمان‌ می‌شود که بیمار موظف است در طول دوره از آنها استفاده کند. البته آموزش‌های لازم توسط پزشک به بیمار داده می‌شود که پس از به‌کارگیری مراحل فوق‌الذکر دندان‌ها به رنگ ایده‌آل برمی‌گردند.

بلیچینگ در مطب:
در این روش، محصولی حاوی سفید کننده برای سفید کردن دندان به کار برده می شود.این ماده جرم و زردی دندان را از بین می برد. مولکول های این ماده، به مینای دندان شما نفوذ کرده و باعث سفید شدن ریشه ای دندان شما شده و لکه ها را از بین می برد. درمان در کمتر از یک ساعت به طور کلی انجام می شود و نتایج آن نیز بسیار قابل توجه است.

دندانپزشک، بسته به سلامت دندان، درمان شما را انتخاب می کند. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق از نتایج درمان سفید کننده خود راضی هستند. عوارض جانبی، نادر و خفیف بوده وشیوه درمان غیر تهاجمی است. به این ترتیب، شما می توانید با اعتماد به نفس بالا، ازیک لبخند زیبا لذت ببرید.

برای مشاوره و ویزیت حضوری رایگان با شماره های ما تماس بگیرید.

ما در کلینیک دندانپزشکی مهر نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم تا بتوانیم خدمات درمانی را با رعایت بالاترین استانداردها در محیطی گرم و دوستانه به مراجعه کنندگان عزیز ارائه دهیم.


تجربه مراجعه کنندگان

سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ + فیلم

سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ + فیلم

خیلی مواقع وقتی مشکل فرم شدید وجود نداره و مشکل... ادامه مطلب