دندانپزشکی اطفال کلینیک دندانپزشکی مهر

فرزندان کوچک و دلبند شما تا سن خاصی دارای دندان های شیری هستند که بعد از ریزش آن ها دندان های دائمی جوانه خواهند زد. اما موقت بودن دندان های شیری کودکان به این معنی نیست که آن ها نیاز به مراقبت یا مراجعه به مطب دندانپرشکی اطفال ندارند.

رسیدگی به بهداشت دهان و دندان کودکان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده آن ها است. هرچه دندان های کودکان در سنین پایین بیشتر تحت مراقبت باشند و مراجعه به کلینیک دندانپزشکی نیز منظم باشد در آینده کودکان از سلامتی بالایی برخوردار خواهند بود.

دندانپزشکی کودکان شاخه ای از دندانپزشکی است که به ارائه مراقبت های بهداشتی و درمانی با تاکید بر مساله پیشگیری و درمانی کودکان از بدو تولد تا بزرگسالی و به ویژه برای افراد دارای نیازهای ویژه میپردازد.

در دندانپزشکی اطفال مهم ترین اصل درمان پیشگیرانه است.
دندانپزشکی کودکان برای این است که درآینده، فرزندان شما دندان هایی عالی و فوق العاده داشته باشند.
دندانپزشکی در زمان کودکی، سبب می شود فرزندتان در سنین بالاتر، نیازی به انجام درمان های پیچیده و گران قیمت دندانپزشکی نداشته باشد.
در مهردنتال، در محیطی تخصصی و استریل کلیه خدمات دندانپزشکی کودکان انجام می پذیرد.
دندانپزشکان و کادر مجرب مهردنتال، کلیه خدمات دندانپزشکی کودکانتان را بدون هیچگونه درد و اضطراب انجام می دهند.
در مهردنتال از بهترین مواد و تجهیزات روز دنیا استفاده می کنیم.

نمونه کارهای کلینیک دندانپزشکی مهر

نحوه رویش، مراقبت و ریزش دندان های شیری به طور مستقیم روی روند جوانه زدن و رویش دندان های دائمی فرزدندتان تاثیر میگذارد. چنانچه مشکلی برای دندان های شیری کودک ایجاد شود قطعا در آینده کودکتان با مشکلات دندانپزشکی بزرگی دست و پنجه نرم خواهد کرد که برطرف کردن آن ها مستلزم صرف هزینه بالا و وقت گرانبهایش خواهد بود.

برای همین لازم است در همان آغاز کودکی و حتی شیرخوارگی کودک را به نزد یک متخصص دندانپزشک اطفال برد تا تمامی مشکلات موجود و پیش رو تویط او تشخیص داده شده و درمان شود.

همه خدمات دندانپزشکی فرزند دلبند شما از جمله:
ارتودنسی
ترمیم دندان شیری
کشیدن دندان شیری
فلورایدتراپی
فیشور سیلانت
پالپتومی و پالپکتومی
و ...
را بدون هیچگونه درد و اضطراب انجام میدهیم.

برای مشاوره و ویزیت حضوری رایگان با شماره های ما تماس بگیرید.

ما در کلینیک دندانپزشکی مهر نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم تا بتوانیم خدمات درمانی را با رعایت بالاترین استانداردها در محیطی گرم و دوستانه به مراجعه کنندگان عزیز ارائه دهیم.


تجربه مراجعه کنندگان