لمینت سرامیکی در کلینیک دندانپزشکی مهر

ونیر های لمینت لایه های نازکی از مواد سرامیکی هستند که به عنوان روکش روی دندان های طبیعی قرار می گیرند. این نوع ونیر ها از پرسلین ساخته شده و معمولاً با هدف زیبایی دندان ها و اصلاح طرح لبخند مورد استفاده قرار می گیرند. با نصب لمینت های سرامیکی، دندان ها سفید تر، یکدست تر و زیبا تر به نظر می رسند. ونیر های سرامیکی قادرند عیوب مختلف موجود در دندان ها مانند پریدگی لبه دندان ها، زرد شدن و فاصله زیاد بین دندان ها را برطرف کنند. ونیر های لمینت توسط دندانپزشک زیبایی طی چند جلسه روی دندان ها نصب شده و طول عمری بین ۱۰ تا ۲۰ سال دارند.

لمینیت سرامیکی - مهر دنتال - کلینیک مهر
استحکام و ماندگاری بالا
درخشندگی و ظرافت فوق العاده
رنگ پذیری از دود و رنگدانه ندارند
لمینت بدون هیچگونه درد انجام میشود و حتی نیاز به بی حسی ندارد
تراز با لبخند های هالیوودی و جهانی
عمر بالای بیست سال و حتی مادام العمر
دارای تنوع رنگی بسیار بالا از سفید خیلی روشن تا رنگ های کاملا طبیعی

نمونه کارهای کلینیک دندانپزشکی مهر

لمینت سرامیکی در لابراتوار ساخته شده و توسط پزشک متخصص بر روی دندان قرار داده می شود. امروزه لمینت سرامیکی دندان به دلیل ایجاد حداقل تراش روی دندان و نمای زیبای آن، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در اصول زیبایی طراحی لبخند معمولا انجام ۸ الی ۱۰ دندان برای هرفک کفایت میکند و نیازی به انجام تمامی دندانها نیست.

لمینت سرامیکی یک لبخند زیبا و جذاب را به ارمغان می آورد و فرد اعتماد به نفس حضور در جامعه و محل کار و محفل دوستان و خانواده را پیدا می کند. این روش بسیار راحت و بدون درد بوده که طی یک الی سه جلسه در مطب دندانپزشک متخصص زیبایی انجام می شود.

چنانچه فردی دارای دندان های پوسیده و عفونت لثه باشد، قبل از انجام لمینت سرامیکی، باید درمان شده و سپس اقدامات زیبایی دندان را انجام دهد.

رنگ این نوع لمینت ثابت بوده و با مرقبت های ساده و روتین که برای دندانهای طبیعی انجام می شود، می توان همواره یک لبخند زیبا داشت.

افراد سیگاری نیز می توانند از این روش برای داشتن دندان هایی زیبا استفاده کنند به شرطی که مرتب مسواک زده و از نخ دندان استفاده کنند.

نصب لمینت بسیار راحت و آسان بوده و نیازی به تغییرات شدید در شکل دندان ها نیست. پس از نصب ظاهر دندان مانند حالت دندان های طبیعی است.

برای مشاوره و ویزیت حضوری رایگان با شماره های ما تماس بگیرید.

ما در کلینیک دندانپزشکی مهر نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم تا بتوانیم خدمات درمانی را با رعایت بالاترین استانداردها در محیطی گرم و دوستانه به مراجعه کنندگان عزیز ارائه دهیم.


تجربه مراجعه کنندگان

کامپوزیت بهتر است یا لمینت؟

لبخند زیبا یکی از مولفه های اصلی زیبایی است. ظاهر... ادامه مطلب

تفاوت لمینت و روکش چیست ؟

لمینت دندان و روکش دندان دو روش رایجی هستند که... ادامه مطلب

لمینت چطور به دندان می چسبد؟

لمینت چطور به دندان می چسبد؟

برای چسباندن لمینت به دندان، چسب های مخصوصی است که... ادامه مطلب

رفع مشکلات رنگ و فرم دندان ها با لمینت

لمینت ها پوسته های بسیار ظریف و مستحکمی هستند که... ادامه مطلب