برای مشاوره و ویزیت حضوری رایگان با شماره های ما تماس بگیرید.

ما در کلینیک دندانپزشکی مهر نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم تا بتوانیم خدمات درمانی را با رعایت بالاترین استانداردها در محیطی گرم و دوستانه به مراجعه کنندگان عزیز ارائه دهیم.


نه تنها در روش بلیچینگ بلکه در تمامی روش های سفید کردن دندان به علت استفاده از سفید کننده های شیمیایی ممکن است این مواد بر روی سلامتیه شیر مادر تاثیر بگذارد، پس توصیه می شود از انجام این روش ها در دوران بارداری بپرهیزید.
تمام مراحل مربوط به بلیچینگ و سفید کردن دندان ها در یک جلسه و در مدت زمان 15 الی 30 دقیقه انجام می شود. ممکن است برای تکمیل فرآیند بلیچینگ از دندان های ما قالب گیری شود و برای ادامه روند درمان خود از این قالب ها با استفاده از موادی که در اختیارتان قرار می گیرد در منزل برای سفید کردن دندانهایتان استفاده کنید.
بلیچینگ دندان برای دندان های شیری و کودکان انجام نمی شود. حداقل سن برای انجا م بلیچینگ دندان 17 سال است برای کسانی که با بدرنگی و زردی دندان مواجه هستند بلیچینگ دندان می تواند انتخاب مناسبی باشد.
زمانی که شما برای انجام بلیچینگ اقدام می کنید برای ماندگاری این سفیدی در دندان های شما زمان های متفاوتی را مطرح می کنند که می تواند از 6 ماه تا 1 سال متغیر باشد. این تفاوت زمانی کاملا بستگی به رعایت شما و نگهداری شما از دندان هایتان دارد که می تواند ماندگاری بلیچینگ را بیشتر یا کمتر کند.
یکی از متداول ترین سوالات مراجعین برای انجام بلیچینگ دندان این است آیا انجام این کار سلامتی دندان هایم را به خطر می اندازد یا خیر؟ در پاسخ می توان گفت که خیر. در صورتی که کار کاملا اصولی و توسط یک دندانپزشک متبحر صورت گیرد مشکلی برای مینای دندان و سلامتی دندان های شما پیش نخواهد آمد.
هر لمینت مختص به یک دندان است و با توجه به شرایط و خواست بیمار امکان لمینت یک یا چند دندان و یا همه‌ی دندان‌ها وجود دارد. با توجه به خط لبخند فرد و شرایط دندان‌ها تعداد دندان‌ها جهت لمینت مشخص می‌شوند ولی معمولا برای طراحی لبخند، 8 یا 10 دندان جلو لمینت می‌شوند. در برخی موارد حتی با لمینت کردن 1 یا 2 دندان، نتیجه‌ی مطلوب بدست می‌آید.
طول عمر کامپوزیت دندان نسبت به لمینت سرامیکی کمتر، هزینه‌ی لمینت سرامیکی نسبت به لمینت کامپوزیتی بیشتر است. همچنین از لحاظ استحکام و مقاومت، دوام و استحکام لمینت سرامیکی بیشتر است.
عمر لمینت سرامیکی بالای 20 سال و حتی مادام العمر می باشد، در حالیکه طول عمر کامپوزیت معمولاً بالای 7 سال است.
آدرس کلینیک دندانپزشکی مهر (مهر دنتال): تهران، بلوار مرزداران، بین خیابان ابوالفضل و اشرفی اصفهانی، پلاک 211، طبقه 5، واحد 10 ضمناً در قسمت تماس با ما، لوکیشن کلینیک قرار دارد که می توانید ار آن برای مسیریابی از اپلیکیشن های گوگل مپ، ویز، بلد و نشان استفاده کنید.
شما می توانید از طریق شماره های ذیل با کلینیک دندانپزشکی مهر تماس بگیرید:
  • شماره های موبایل جهت تماس در تمام ساعات شبانه روز: 09120123600 و 09120123666
  • تلفن ثابت کلینیک دندانپزشکی مهر 02144389026

سوالات متداول و پرسش از مهردنتال

در بالای این صفحه سعی کرده ایم، به متداول ترین این سوالان پاسخ دهیم و برای افزایش آگاهی شما، بصورت دسته بندی شده قرار دهیم.

در صورتیکه پرسش خود را در بین سوالاتی که قبلاً از ما پرسیده شده است پیدا نکردید، می توانید فرم مشاوره را پرکنید و سوال خود را از ما بپرسید.