بلیچینگ کلینیک دندانپزشکی مهر

میلیون ها نفر در معرض تغییر رنگ دندان هستند که در درجه های مختلف ایجاد می شود. حتی کسانی که مرتب مسواک زده، از نخ دندان استفاده کرده و به دندانپزشک مراجعه می کنند، باز هم ممکن است بر اثر مواد غذایی خاص، عوامل محیطی و گذشت زمان، دچار جرم و زردی دندان شوند. خوشبختانه، سفید کردن دندان ها به روش های حرفه ای، یک روش فوق العاده برای پاک کردن یا نابود کردن لکه ها روی دندان بوده و به ایجاد لبخند طبیعی، زیبا و سفید به شما کمک می کند. بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان، یکی از این روش ها است.

سفید کردن دندان‌ها یا بیلیچینگ، درمانی است که در آن بد‌رنگی‌ها و رنگدانه‌هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندان‌ها شده است برطرف می‌کند.گزینه های زیادی برای سفید کردن دندان وجود دارد. اگرچه محصولات زیادی برای این کار در دسترس است ، اما درمان حرفه ای و کمک گرفتن از دندانپزشک مناسب تر بوده و نتایج قابل اعتمادتری را ارائه می دهد.

بلیچینگ بدون درد و به دو صورت بلیچینگ در مطب و بلیچینگ در منزل انجام می‌شود.
ماندگاری بلیچینگ حدود ۱ سال است.
با انجام بلیچینگ، رنگ دندان ها حدود ۱ تا ۳ درجه سفیدتر می‌شود و این تغییر رنگ بستگی به رنگ پایه ای دندان های هر فرد دارد ‌و متغیر است.
در بلیچینگ فرم دندان تغییری نمیکند و تاثیر بلیچینگ فقط روی رنگ دندان است.
مواد بلیچینگ که در مهردنتال برای شما استفاده میکنیم، از بهترین و مرغوب ترین برند های روز دنیا است.
اگر دندان های خوش فرمی دارید و فقط دوست دارید دندان های شما سفید تر شود ، بلیچینگ گزینه مناسبی است.

نمونه کارهای کلینیک دندانپزشکی مهر

بلیچینگ به دو روش انجام می‌شود.

بلیچینگ خانگی:
در بیلیچینگ خانگی سطوح بالا و پایین دندان توسط دندانپزشک قالب‌گیری شده سپس قالب جهت ساخت به لابراتوار فرستاده می‌شود. متعلقاتی هم از‌جمله سرنگ‌های مخصوص ضمیمه مراحل درمان‌ می‌شود که بیمار موظف است در طول دوره از آنها استفاده کند. البته آموزش‌های لازم توسط پزشک به بیمار داده می‌شود که پس از به‌کارگیری مراحل فوق‌الذکر دندان‌ها به رنگ ایده‌آل برمی‌گردند.

بلیچینگ در مطب:
در این روش، محصولی حاوی سفید کننده برای سفید کردن دندان به کار برده می شود.این ماده جرم و زردی دندان را از بین می برد. مولکول های این ماده، به مینای دندان شما نفوذ کرده و باعث سفید شدن ریشه ای دندان شما شده و لکه ها را از بین می برد. درمان در کمتر از یک ساعت به طور کلی انجام می شود و نتایج آن نیز بسیار قابل توجه است.

دندانپزشک، بسته به سلامت دندان، درمان شما را انتخاب می کند. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق از نتایج درمان سفید کننده خود راضی هستند. عوارض جانبی، نادر و خفیف بوده وشیوه درمان غیر تهاجمی است. به این ترتیب، شما می توانید با اعتماد به نفس بالا، ازیک لبخند زیبا لذت ببرید.

برای مشاوره و ویزیت حضوری رایگان با شماره های ما تماس بگیرید.

ما در کلینیک دندانپزشکی مهر نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم تا بتوانیم خدمات درمانی را با رعایت بالاترین استانداردها در محیطی گرم و دوستانه به مراجعه کنندگان عزیز ارائه دهیم.


رضایت مراجعین کلینیک مهر

بزرگترین دست آورد برای ما بوده و هست...

برای مشاوره و ویزیت حضوری رایگان براحتی آنلاین وقت بگیرید.

اکنون شما می‌توانید به راحتی و با سرعت وقت ویزیت خود را آنلاین دریافت کنید و از مشاوره رایگان دندانپزشکی با تیم متخصص کلینیک دندانپزشکی مهر بهره‌مند شوید.  هم‌اکنون وقتی خود را برای مشاوره و ویزیت رایگان کلینیک دندانپزشکی مهر رزرو کنید و از تجربه حرفه‌ایی که ما ارائه می‌دهیم لذت ببرید.

تجربه مراجعه کنندگان

سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ + فیلم

سفید کردن دندان ها به روش بلیچینگ + فیلم

خیلی مواقع وقتی مشکل فرم شدید وجود نداره و مشکل... ادامه مطلب

متخصصین و دندانپزشکان ما


سوالات متداول در خصوص بلیچینگ دندان

در این قسمت سوالات متداولی که مراجعین ما در خصوص بلیچینگ دندان معمولاً می پرسند، آورده شده است. اگر سوالی در ذهن دارید و یا موردی است که ذهن شما را در خصوص بلیچینگ دندان مشغول کرده است و پاسخ آن در این قسمت قرار ندارد، علاوه بر این که می توانید بصورت تلفنی از متخصصین کلینیک دندانپزشکی مهر بپرسید، همچنین میتوانید با بیان کردن آن در قسمت "پرسش و پاسخ" سایت، از دندانپزشکان ما پرسیده و پاسخ آن را دریافت نمایید.

به راحتی از طریق سایت می تونید وقت ویزیت رایگان بگیرید: https://dentmehr.com/online-booking/
عزیزم با این شماره ها می تونید تماس بگیرید تا در خدمتتون باشیم: 02144389025 و 02144389026
نه تنها در روش بلیچینگ بلکه در تمامی روش های سفید کردن دندان به علت استفاده از سفید کننده های شیمیایی ممکن است این مواد بر روی سلامتیه شیر مادر تاثیر بگذارد، پس توصیه می شود از انجام این روش ها در دوران بارداری بپرهیزید.
تمام مراحل مربوط به بلیچینگ و سفید کردن دندان ها در یک جلسه و در مدت زمان 15 الی 30 دقیقه انجام می شود. ممکن است برای تکمیل فرآیند بلیچینگ از دندان های ما قالب گیری شود و برای ادامه روند درمان خود از این قالب ها با استفاده از موادی که در اختیارتان قرار می گیرد در منزل برای سفید کردن دندانهایتان استفاده کنید.
بلیچینگ دندان برای دندان های شیری و کودکان انجام نمی شود. حداقل سن برای انجا م بلیچینگ دندان 17 سال است برای کسانی که با بدرنگی و زردی دندان مواجه هستند بلیچینگ دندان می تواند انتخاب مناسبی باشد.
زمانی که شما برای انجام بلیچینگ اقدام می کنید برای ماندگاری این سفیدی در دندان های شما زمان های متفاوتی را مطرح می کنند که می تواند از 6 ماه تا 1 سال متغیر باشد. این تفاوت زمانی کاملا بستگی به رعایت شما و نگهداری شما از دندان هایتان دارد که می تواند ماندگاری بلیچینگ را بیشتر یا کمتر کند.
یکی از متداول ترین سوالات مراجعین برای انجام بلیچینگ دندان این است آیا انجام این کار سلامتی دندان هایم را به خطر می اندازد یا خیر؟ در پاسخ می توان گفت که خیر. در صورتی که کار کاملا اصولی و توسط یک دندانپزشک متبحر صورت گیرد مشکلی برای مینای دندان و سلامتی دندان های شما پیش نخواهد آمد.
آدرس کلینیک دندانپزشکی مهر (مهر دنتال): تهران، بلوار مرزداران، بین خیابان ابوالفضل و اشرفی اصفهانی، پلاک 211، طبقه 5، واحد 10 ضمناً در قسمت تماس با ما، لوکیشن کلینیک قرار دارد که می توانید ار آن برای مسیریابی از اپلیکیشن های گوگل مپ، ویز، بلد و نشان استفاده کنید.
شما می توانید از طریق شماره های ذیل با کلینیک دندانپزشکی مهر تماس بگیرید:
  • تلفن های ثابت جهت تماس در تمام ساعات شبانه روز: 02144389026 و 02144389025