خدمات درمانی کلینیک دندانپزشکی مهر

در مهردنتال همه خدمات درمانی توسط مجرب ترین دندانپزشکان و با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات روز دنیا انجام می‌شود. در خدمات درمانی مهم ترین اصل به موقع عمل کردن است تا از بزرگ شدن مشکل و آسیب بیشتر و بالاتر رفتن هزینه پیشگیری شود.

عصب کشی (درمان ریشه)
ترمیم (پر کردن دندان)
جرمگیری و بروساژ
کشیدن دندان و جراحی دندان عقل
جراحی و لیفت لثه
انواع روکش های زیبایی و درمانی
پروتز های ثابت و متحرک

نمونه کارهای کلینیک دندانپزشکی مهر

عصب کشی دندان و درمان ریشه:
درمان ریشه همان عصب کِشی دندان است که روت کانال تراپی نیز نام دیگر آن است و در واقع شاخه ای از دندانپزشکی است که به معالجه و حفظ ریشه دندان می پردازد. در واقع در عصب کِشی به درمان دندانی پرداخته می شود که به علت پوسیدگی بخشی از عصب ها در حال از دست رفتن است.

برای عصب کشی دندان و درمان ریشه، متخصص دندانپزشک ابتدا با استفاده از ماده بی حس کننده بافت لثه اطراف دندان را بی حس می کند. و سپس پوسیدگی های روی دندان مورد نظر را به طور کامل از روی دندان بر می­ دارد. پس از آن عفونت های پالپ را به طور کامل تخلیه می کند. بعد از آنکه عفونت دندان آسیب دیده به طور کامل تخیله شد. میکروب های موجود در کانال های عصبی دندان توسط دندانپزشک از بین می رود. و سپس ریشه دندان به طور کامل تخلیه می شود.

در ادامه دندانپزشک برای اطمینان از تخلیه کامل عصب آسیب دیده از دندان عکس برداری ( عکس رادیولوژی با پرتو ایکس) انجام می دهد. در صورت اطمینان از تخلیه، کانال های عصبی را با استفاده از مواد مخصوص و سازگار با نسوج دندان پر می­کند. در مرحله نهایی نیز با استفاده از کامپوزیت و یا آماگام روی دندان را نیز پر می کند.

ترمیم (پر کردن دندان):
برای درمان پوسیدگی دندان دندانپزشک بخشهای پوسیده دندانتان را برمی دارد و سپس سوراخ ایجاد شده را با مواد پر کننده مخصوصی، پر می کند تا قدرت و علمکرد دندان حفظ شود. پر کردن دندان برای ترمیم ترک خوردگی و شکستگیها نیز انجام می شود.

جرمگیری و بروساژ:
پلاک‌های میکروبی که به رنگ زرد یا سفید هستند همراه با املاح بزاقی بر سطح دندان‌ها می‌چسبند و جرم دندان را تشکیل می‌دهند. جرم دندان با مسواک زدن و رعایت بهداشت دهان از بین نمی‌رود. برای برداشتن جرم‌های دندانی، باید جرم‌ گیری دندان کرد. جرم‌گیری با استفاده از دستگاه‌های اولتراسونیک در دندانپزشکی ها انجام می‌گیرد.

جرم دندان در بخش‌هایی که مسواک کمتر به آن می‌رسد و تمیز کردن آن بخش‌ها سخت‌تر است، بیشتر تشکیل می‌شود. در امتداد لثه و بخش‌هایی از دندان که پر شده‌اند معمولاً جرم‌های دندانی تشکیل می‌شوند.
حتی اگر به خوبی بهداشت دهان را هم رعایت کنید، باز هم دندان‌هایتان به جرم‌گیری نیاز خواهند داشت چرا که باکتری‌ها همیشه مهمان دهان و دندان‌های ما هستند. اگر از جرم‌گیری دندان‌ها غافل شوید، تنها به دندان‌هایتان آسیب نمی‌زنید. عدم جرم‌گیری باعث ایجاد بیماری‌های لثه نیز خواهد شد. پس جرم‌گیری دندان‌ها را مهم بدانید.

برای مشاوره و ویزیت حضوری رایگان با شماره های ما تماس بگیرید.

ما در کلینیک دندانپزشکی مهر نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم تا بتوانیم خدمات درمانی را با رعایت بالاترین استانداردها در محیطی گرم و دوستانه به مراجعه کنندگان عزیز ارائه دهیم.


تجربه مراجعه کنندگان

آیا دندان عقل نهفته خطرناک است ؟

بررسی اجمالی دندان عقل نهفته دندان آسیاب سوم در پشت دهان... ادامه مطلب

ترمیم دندان (پرکردن دندان) یا فیلینگ filling

ترمیم دندان (پرکردن دندان) یا فیلینگ filling

دندانپزشک متخصص ترمیمی، در یک مطب یا کلینیک دندانپزشکی مسئول... ادامه مطلب

لیفت لثه و لبخند لثه ای چیست؟ (به همراه فیلم لیفت لثه)

لیفت لثه و لبخند لثه ای چیست؟ (به همراه فیلم لیفت لثه)

آشنایی با لیفت لثه متناسب بودن اندازه دندان‌ها، لثه‌ها و لب‌ها... ادامه مطلب

همه چیز در مورد جراحی دندان عقل + فیلم

همه چیز در مورد جراحی دندان عقل + فیلم

افراد زیادی در طول زندگی خود هیچ مشکلی با دندان... ادامه مطلب